Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Izzy

Winstmaken Door Wietkweken

Recommended Posts

Hoe groot moet ongeveer je kweek zijn als je gewoon op aarde wilt kweken en het gewoon voor de hobby doet, maar wel om het met redelijke winst te verkopen aan de shop? Want ik blow zelf namelijk niet meer, maar het lijkt me wel ontzettend leuk om op (kleine schaal) wiet te gaan verbouwen (gewoon het verzorgen van je plantjes en ze op te zien groeien enz.). Het is dan ook wel de bedoeling om voor kwaliteit te gaan, maar omdat ik zelf niet rook om ook voor de winst te gaan. Hoe groot hok en hoeveel planten raden jullie me aan? Zou het standaardhok zoals op deze site beschreven staat goed zijn, of is dit te klein?

 

Izzy

Share this post


Link to post
Share on other sites

kweet niet wat je onder kleine schaal verstaat, maar shops willen denk ik pas afnemen als je minimaal 1 kilo hebt te bieden... want ze moeten het meestal wel op de kaart zetten...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een halve kilo pakken ze ook wel hoor, als de kwaliteit maar goed is. Loop gewoon een shop binnen op een rustig moment, maak een praatje, laat ze wat keuren en dan komt het best goed. Ik krijg weleens de indruk dat ze er een willekeurig naampje op plakken. Als het een witte soort is en de white widow is op, dan noemen ze het gewoon white widow.

 

Een oppervlakte van 2 m² met 2 * 400 watt is leuk om mee te beginnen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

onder 2x400 watt hps kan je probleemloos :wOOt een halve kg droge,heerlijke wiet onder vandaan toveren...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Een halve kilo pakken ze ook wel hoor, als de kwaliteit maar goed is. Loop gewoon een shop binnen op een rustig moment, maak een praatje, laat ze wat keuren en dan komt het best goed. Ik krijg weleens de indruk dat ze er een willekeurig naampje op plakken. Als het een witte soort is en de white widow is op, dan noemen ze het gewoon white widow.

 

Een oppervlakte van 2 m² met 2 * 400 watt is leuk om mee te beginnen.

 

En 1 * 600 watt dan? En het hok wat is beschreven op deze site (Wat heb je nodig om een kast/hok te maken, en hoe? daar gaan ze van 1.2 bij 1.2 uit) Aangezien ik nog geen ervaring heb is het voor mij wel handiger om gewoon die instructies op te volgen. Of is dit hok niet geschikt voor het verkopen aan shops ivm met te lage opbrengsten/hoeveelheden?

Share this post


Link to post
Share on other sites

alles kan,groot,klein,laag,hoog,je moet eerst nagaan hoeveel ruimte je ter beschikking hebt,en hoeveel planten en lampen je zal plaatsen,120x120x200 is een basismaat,hier kan je dus 1x600 watt hps in plaatsen met 1 tot wel 35 planten volgens behoeften...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Elke hoeveelheid wiet is wel te verkopen ergens ,hoeft niet per see een shop te zijn.

Ik heb een keer 220gram ons aan een shop verkocht, dus weinig kan soms ook .

Share this post


Link to post
Share on other sites

als jij shopeigenaren goed kent zullen ze het echt wel van je afnemen.....ook al heb je minder dan een kilo.

 

 

het is hetzelfde als met muziek uitbrengen, als je connecties hebt kan je ver komen....hoe klote je muziek ook is....

als je super muziek maakt, en niemand kent om het aan te slijten blijf je er mee zitten...

 

 

dus babbelen met je ballen! :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites
r*******l+ omstreken pakken alleen per kilo.

:wOOt

 

mja, wanneer ga je de namen van die shops posten ?!?! jezus...

 

Vaak is het ook zo dat waar je je stekken gehaalt hebt ook je wiet kwijt kunt, ik loop iig niet zomaar met een kilo wiet een koffie shop in :wOOt

 

Regel een telefoon nr van die gast wat erachter staat en regel het dan verder, minder bekijks / risico.

 

tip: laat ze eerst een 5tal gram zien om te laten keuren e.d

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voor hoeveel kochten die shops het alweer op?

2,50€/gram voor goeie wiet of hoeveel was het alweer?

 

kwil namelijk ook voor $$$ gaan kweken als ik het ouderlijke huis heb verlaten :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites
Voor hoeveel kochten die shops het alweer op?

2,50€/gram voor goeie wiet of hoeveel was het alweer?

 

kwil namelijk ook voor $$$ gaan kweken als ik het ouderlijke huis heb verlaten :wOOt

 

ligt aan je soort / kwaliteit..................

 

indoor / outdoor rommel.............

 

'k ga hier geen prijzen noemen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als we geen namen noemen maakt het toch niet uit als er prijzen genoemt worden?

 

De kwekers hebben veel risico gelopen en veel moeite gedaan ,zonde als ze door onwetendheid genaaid worden bij de verkoop.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Voor hoeveel kochten die shops het alweer op?

2,50€/gram voor goeie wiet of hoeveel was het alweer?

 

3 euro waar mijn maatje hem naartoe brengt.

Edited by butcher

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest test
On 12/11/2005 at 6:33 PM, Izzy said:

Hoe groot moet ongeveer je kweek zijn als je gewoon op aarde wilt kweken en het gewoon voor de hobby doet, maar wel om het met redelijke winst te verkopen aan de shop? Want ik blow zelf namelijk niet meer, maar het lijkt me wel ontzettend leuk om op (kleine schaal) wiet te gaan verbouwen (gewoon het verzorgen van je plantjes en ze op te zien groeien enz.). Het is dan ook wel de bedoeling om voor kwaliteit te gaan, maar omdat ik zelf niet rook om ook voor de winst te gaan. Hoe groot hok en hoeveel planten raden jullie me aan? Zou het standaardhok zoals op deze site beschreven staat goed zijn, of is dit te klein?

 

Izzy

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...