Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Theweedwizard

Cli-Mate Mini-Humi

Recommended Posts

Zijn er mensen die ervaring hebben met de cli-mate mini-humi ? Wil deze graag gaan gebruiken, maar ook hier zijn weinig recensies over te vinden. En welke versie moet ik pakken met ? Met 2x 600, Afzuiging 2500 m3 en inblaas 1500 m3, oliekachel 3 of 7 amp. Weet niet hoeveel vermogen ze kunnen hebben met afzuigers. Kan iemand me vertellen of die kasten een brom hebben met dimmen ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bezie je plan nog eens, stickie ventilatie techniek kan ik je aanbevelen.

 

1200W, 2500m3 afzuiging en 1500m3 inblaas :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bezie je plan nog eens, stickie ventilatie techniek kan ik je aanbevelen.

 

1200W, 2500m3 afzuiging en 1500m3 inblaas :wacko:

 

Ja wat moet ik daar lezen dan ..... dat het veel te groot is ? Voor 1200 watt ja dat weet ik, heb geen zin om over een tijdje weer alles om te bouwen naar groter. Dit doe ik ivm toekomst plannen. Maar die vraag stel ik helemaal niet hier ? Stel een vraag over ervaringen met een climate mini-humi ! Ongeacht wat er in of om mijn hok komt te staan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Van alles wat je extra draait en terug dimt om aan te sluiten bij je 1200W setup kan je zomaar een lamp extra op hangen, reken uit je winst :search:

 

zulk soort dingen kan je oppikken uit die stickies maar als je jezelf dat voordeel niet gunt vooral alvast investeren in toekomstplannen voordat je uberhaupt wat gezet hebt.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zijn er mensen die ervaring hebben met de cli-mate mini-humi ? Wil deze graag gaan gebruiken, maar ook hier zijn weinig recensies over te vinden. En welke versie moet ik pakken met ? Met 2x 600, Afzuiging 2500 m3 en inblaas 1500 m3, oliekachel 3 of 7 amp. Weet niet hoeveel vermogen ze kunnen hebben met afzuigers. Kan iemand me vertellen of die kasten een brom hebben met dimmen ?

 

3 Amp is voldoende voor 2 lampen van 600 watt, ,maar je gaat er in de toekomst meer doen ivm toekomstplannen? dan zou ik de 7 Amp nemen, die kan tot 4 x 600 watt.

 

Vermogen met afzuigers zie ik niet staan, de kachelaansluiting kan tot 3500 watt.

 

Het systeem bromt niet, je kan hem zelf dimmen tot je afzuiger gaat brommen. dus je kan je "minimaal" precies beheren op jou afzuiger. meestal is dit rond de 30%.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De climaatcontroller was ik niet kapot van (bromt stevig vooral bij lagere snelheid) maar verder is t wel een aardige all in one oplossing.

Of hij ook geschikt is voor zulke grote boxen? Geen idee. Als hij stuk gaat kon t duidelijk niet.

Zou er persoonlijk niet groter dan 1200 kuub aanhangen oid.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...