Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Elpredatoror

Sms Alarm Gavita El2 Controller

Recommended Posts

Goedemiddag.

 

De kosten voor mijn medicijn lopen een beetje uit de klauwen. Daarom ben ik van plan om mijn medicijn weer zelf te gaan maken.

 

Mijn oog is gevallen op de mammoth gavita tent van 1.1 x 1.8 x 2.4 hoog. icm 1000w DE en breedte reflector welke gemaakt is voor deze tent.

 

Aansturen middels gavita EL2 controller. Zitten mooie opties op zoals auto dim? sunset ed.

 

Waar echter ook mijn oog op was gevallen zijn de veiligheid opties. Lampen dimmen als het warmer word in de tent dan je wil en word het echt te warm of er doet zich een storing voor dan is er een optie dat je een smsje krijgt hierover en de boel schakelt dan automatisch uit.

 

Ik kan alleen nergens vinden hoe de waarschuwings sms dan bij mij terecht komt? Heeft iemand hier ervaring mee?

 

alvast bedankt voor jullie hulp!

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

een sms komt meestal binnen op een telefoon. koekoek

 

mooi tentje wel voor die lamp

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb de handleiding doorzocht op alarm en kom dit tegen

The controller is provided with a set of alarm contacts which may be connected to a standard alarm installation or cell phone module to provide 8 instant messaging. An alarm will be triggered by temperature shutdown, sensor failure or power failure.

 

Je hebt dus nog een aparte sms module nodig voor dat alarm naar je cell.

Edited by lostchild
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja ik heb dus heel wat sites afgezocht naar die extra module maar die hebben ze nergens?

 

een sms komt meestal binnen op een telefoon. koekoek

 

mooi tentje wel voor die lamp

 

ja hele mooie afmeting deze tent.

 

ik vermoed dat je door de extra hoogte heel erg makkelijk de temp in de hand kan houden.

 

heb jij die gavita controller al eens gehad noob? dat sms alarm wat erop zit vind ik top. ga dr ook een ip cam in hangen. mocht ik dan bericht krijgen kan ik meteen kijken wat er loos is

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gavita is weg van NL markt (growshopwet), als je wat krijgt met je Gavita's wat dan?

 

Je hebt een Rj45 signal SMS nogwat nodig, ff Gavita contacten voor support want Ali- B heeft best wat in de aanbieding

 

KLIK

Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites

aalsmeer is hier een uurtje vandaan en anders rijd ik er terug mee naar duitsland.

 

ik verwacht overigens geen problemen met gavita producten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zoiets wel ja, of dat ook compatibel is met de Gavita controller weet alleen jij na uitproberen of 1vd mensen van Gavita die meer thuis is in dit soort dingen.

 

Gelukkig kun je gratis retourneren naar Bol mocht het nu net niet je van het zijn :icecream:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

ff kijken wat gavita terug koppeld.

 

jammer dat hier in de video van gavita over de controller geen aandacht aan besteed word.

Share this post


Link to post
Share on other sites
heb jij die gavita controller al eens gehad noob? dat sms alarm wat erop zit vind ik top. ga dr ook een ip cam in hangen. mocht ik dan bericht krijgen kan ik meteen kijken wat er loos is

 

mooi snufje idd.

 

heb em niet gebruikt. ben eigenlijk van plan om al mn gavita pro's eruit te gooien en naar dimlux systeem over te stappen, met een standaard hamerslag kapje. als je nog lampen zoekt :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

ff kijken wat gavita terug koppeld.

 

jammer dat hier in de video van gavita over de controller geen aandacht aan besteed word.

 

Oke, we hebben bericht terug.

 

Het is vrij simpel... gewoon het kabeltje van het losse sms alarm koppelen op de juiste uitgang en gaan met die banaan.

 

Ik kom er binnenkort nog even op terug als we de praktijk gaan bekijken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...