Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
warme thee

Wiet thee

Recommended Posts

Hallo , heb paar jaar geblowed since 2 en halve maand gestopt . En vandaag wat wiet thee op . Nu vraag ik me af of dit schadelijk is voor je lichaam als je wiet thee neemt ?

 

Groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee hoor, in wiet thee zit THC, en dat zit natuurlijk niet in gewoone thee of koffie. De gevolgen op het lichaam bij het drinken van wiet thee zijn het zelfde als een jointje roken, alleen beschadigen je longen er niet door.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb zakje rooibos thee in kom gedaan laten trekken . Daarna beetje wiet halve gram in netje 5 min. laten weken . Werd ongeveer na een uur best wel relaxed ervan klein beetje stonend ja . Maargoed ik vroeg me af wat het voor nadelen voor mn lichaam heeft .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je de weed niet rookt is thc niet echt schadelijk denk ik. Dit besluit ik uit een stukje dat ik heb gelezen over thc-pillen, en ze gaan toch geen schadelijke stoffen in pillen draaien zekers, alhoewel?

Share this post


Link to post
Share on other sites

euh, ik heb niet gezegd dat het niet schadelijk is, ik heb gezegd dat het niet minder schadelijk is dan gewone thee. Maar nu moet je over thee iets weten. Het bevat toxische stoffen met een concentratie die de europese toegelaten maximun overschrijden. Als men de wet zou toepassen zou thee dus verboden zijn. Net zoals kofee, mosterd,... Ze worden alleen niet verboden omdat ze zo ingeburgerd zijn, alhoewel ze door de europese unie als toxisch worden beschouwd dixit Professor -organische chemie- de Kimpe

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja maar alles is schadelijk tegenwoordig ? ja toch als je alles moet geloven kan je niks meer doen :verrygood

Ik denk dat roken een stuk ongezonder is :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pure kruidenthee is natuurlijk wel gezond, afhankelijk van welke kruiden je er in welke hoeveelheid in doet uiteraard, maar door de bank genomen.

Veel efficienter is het wel om wietmelk te maken i.p.v. wietthee. THC lost nauwlijks op in water, wel in vetten. Liefst volle melk dus. Daar kun je prima andere kruiden (zoethout, venkel, brandnetel, anijs, munt, etc.) en een scheut honing bijdoen. Roeren, goed laten trekken, nog eens roeren, lekker...

J.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Maar nu moet je over thee iets weten. Het bevat toxische stoffen met een concentratie die de europese toegelaten maximun overschrijden.

Welke stoffen? Caffeine & Theobromine? Op wat voor manier zijn die stoffen "toxisch", cardiotoxisch, neurotoxisch?

 

Wist je dat thee ook als een antioxidant werkt?

 

En inderdaad, ksnap niet dat nog niemand had gezegd dat Cannabinoids niet oplossen in water (thank you jozef!), wat je voelde was een placebo, spel het met me mee, p-l-a-c-e-b-o..

Share this post


Link to post
Share on other sites

heey,

 

Ik ben best wel voorzichtig met roken voor de longen, ( sporter :verrygood ) dus vandaar dat ik opzoek ben naar alternatieven waar je toch goed stoned van word. Thee klinkt aardig maar idd het probleem dat het niet oplost in water is er natuurlijk.

 

Melk, jah altijd al dol op geweest, Maar hoe maak je dat ( opwarmen? ) en wat zijn de verhouding?

 

En moet je dat koud of warm opdrinken?

 

laterz

Share this post


Link to post
Share on other sites
Melk, jah altijd al dol op geweest, Maar hoe maak je dat

let it grow baby: dat doet de koe voor je. Of het schaap, de geit of de ezel.

Daarna: kom op even creatief zijn: in een pannetje doen, langzaam opwarmen, kruiden erdoor, goed roeren, half uurtje laten trekken, tegen kookpunt aan, melk niet doorkoken, and last but not least: opdrinken.

Experimenteer met verhoudingen, je kan er ook een anijsblokje bijdoen, of alleen munt of ochtend/avondmelange, net waar je zin in hebt. Hoeveelheid te gebruiken wiet ligt aan kwaliteit en gewenst effect. Na een half uurtje begin je het te merken, na 1,5 uur optimaal. Effect werkt lang door.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ff nog een friendly reminder.. Wat je wilt gebruiken is VOLLE MELK, niks anders, geen halfvolle ofzo, gewoon VOLLE melk!

Share this post


Link to post
Share on other sites

en er een klontje boter aan toe te voegen!!

 

volgens Uit je bol van gerben hellinga ga je er echt van trippen . dat je de stem van je onderbuwuste zult horen die je door een droom wereld lijd en dingen over je verteld...

 

ik werd alleen high chill ontspanne high ....

 

laatst ook hasjboter-pannenkoeken gebakken met pina colada als melk want de melk was op :verrygood was ronduit SMERIG haah maar ik voelde het wel een beetje maar door de velen blows heen .. tja

Share this post


Link to post
Share on other sites
volgens Uit je bol van gerben hellinga ga je er echt van trippen . dat je de stem van je onderbuwuste zult horen die je door een droom wereld lijd en dingen over je verteld...

Juh.. Die gozer is ook gek, Uit je Bol vindt ik echt een klote boekie, staat echt allemaal vage onzin in.

 

De Delta-9 THC wordt wanneer het oraal is ingenomen omgezet in de lever tot 11-OH-THC dat iets meer "psychoactive" is als de Delta-9 THC..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...