High growers en smokers,
Door omstandigheden al tijdje niet meer op het forum geweest maar nu is het weer eens tijd voor een kweekverslagje. Heb nu 5 Minefield ryder en 8 Auto Blueberry gezaaid. Van weekend verwacht ik nog wat post te ontvangen met Auto AK 47
zaden en waarschijnlijk krijg ik ook nog wat Dieselryder
zaden van een maat. Op dit moment heb ik ook nog 4 Lowryders #1 in mijn kastje staan. Deze zullen binnen een weekje omgaan omdat de trichomen al melkachtig zijn en snel amberkleurig zullen worden.
Ff een foto van het geheel:
De 4 lowryder #1 dames op een rij:
Foto van de dikste lowryder #1:
Close up van die dikke top:
De 5 Minefield ryders zijn allemaal opgekomen en het zijn 3 dames, 1
man en 1 herma (heeft een beetje stress gehad). De 3 dames staan lekker in het kastje onder de
spaarlampen. De
man en herma staan buiten. Als de
man mooi is gaan ik meteen een zaadkweek doen met de minefield ryders. De herma laat ik voorlopig nog even en kijk dan later wel weer verder.
De 3 minefield ryder dames:
Links het mannetje en rechts de herma minefield ryders:
Afgelopen maandag heb ik 8 Auto Blueberry
zaden tussen wat watten gedaan en daarvan zijn er 7 uitgekomen. Deze staan nu allemaal in kleine bekers en zullen over een ttijdje worden overgepot. De mooiste
man en
vrouw zullen gebruikt gaan worden voor een zaadkweek
De Blueberries die net zijn opgekomen

Heb in de tuin ook nog een 65 liter kuip staan met 3 feminised Big Bangs. Deze zijn eind juli ontkiemd en de grootste is nu ongeveer 130 cm is. Ze zijn de nu in de
bloei na een kleine 2 weken
voorbloei. Hoop alleen dat ze het gaan redden tot eind november.
3X Big Bang:
Close up van in de bloei gaande top:
En nog 1:
En omdat ik het niet kon laten heb ik ook 12 Lowryder #1 in een pot gedaan. Altijd lekker voor erbij
12x Lowryder #1
Zal proberen elke week een update te doen met foto's en tips/reacties zijn altijd welkom!
PolliePol