Hallo medekwekers,
Aangezien ik al meerdere jaren bezig ben met planten en vaak dit forum bezoek, is het maar is tijd voor een topic.
De voorgaande jaren heb ik
zaden bij greenhouse besteld (AMS & Himalaya gold). Mede door de slechte weersomstandigheden en andere factoren (lantaarnpalen,
ongedierte 
), kregen myn planten het in de bloeiperiode vry lastig. Daarom ben heb ik rondgezocht naar een betere spot en soortjes die bestemd was tegen het Nederlandse ''natte klimaat'' & bijvoorbeeld de buren

. Uiteindelijk heb ik voor heribei (mix van
herijuana x ierdbei) gekozen en heb ik een volkstuintje weten te regelen (tevens 17,50 voor 50 m2 voor een jaar). In deze volkstuin heb ik ongeveer 1,5 maand geleden 5 plantgaten gegraven die ik vervolgens heb volgegooit met:
Ook heb ik deze stoffen/
aarde gecombineerd met de
grond die er al lag.
Op het moment staan alle 5 planten in de gaten, de één wat later dan de ander door de variatie in de kieming (2 staan er al 2 weken, de andere 3 een weekje) Overigens ben ik ook hard bezig met een
guerilla met twee andere leden van dit forum (josso & paraat). Dit was het voor vandaag, over een weekje nieuwe update. Rustug aan & comments are welcome
Hieronder de foto's van de plantjes op de volkstuin

Dit bericht is bewerkt door blowsterke: 6 Jun 2011, 11:06
Reden voor bewerken: foto s wietforum ipv andere