|
  |
Tw!tchy's 400 Watt kweekje |
|
|
|
|
31 Jul 2011, 18:19
|
zomaar een lid

Groep: New Members
Sinds: 12 July 2011
Lid Nr.: 31259

|
zien er wel netjes uit je plantjes maar ik vind de toppen toch een beetje tegenvallen
|
|
|
|
|
|
|
|
11 Aug 2011, 19:18
|
Harde kern lid

Groep: Members
Sinds: 27 May 2009
Van: Groningen
Lid Nr.: 22262

|
ze zien er mooi uit man  die van mij begonnen in de laaste weken erg veel suikerss aan te maken , en rond week 7 rook je de aardbei geur door het hele huis , het stond gewoon zo zoet maar zeker geen citrus , wel mooi dat te horen , de lemon skunk ga ik misschien ooit weer in de tent knallen maar dan zoal arjan het doet op steenwol  ps ik heb nu een haze staan op steenwol met een aar dagen post ik foto op me topic als het goed gaat
|
|
|
|
|
|
|
|
18 Aug 2011, 22:24
|

Unrankable Forum Junkie

Groep: Full member
Sinds: 11 June 2011
Lid Nr.: 30844

|
Hey tw!tch, mooie budzz hoor, wat is die kolossus een potent soortje man, en de madshack heeft lange haren, leuk al die soortjes. De herfst is aangebroken bij je, bij mij begint het ook nu, jij loopt een dag of 10/11 op me voor. Nou succes nog ff man, en houdt je toppen in de gaten, er komen wat broeierige dagen aan.
|
|
|
|
|
|
|
|
20 Aug 2011, 00:09
|

Harde kern lid

Groep: Full member
Sinds: 8 June 2011
Lid Nr.: 30799

|
@ Stikkie: Ze hebben een keertje te droog gestaan, ze hingen toen een beetje, verder overwater ik sneller dan dat ik ze te droog laat trekken, ik denk dat het zo precies goed gaat. Ik ga wel van de week een keertje niet of minder voeding geven, de kleine lemon skunk heeft een paar gele puntjes gekregen... De kolossus smaakt hopelijk net zo goed als hij nu doet geloven @Krasi: De kolossus lijkt me idd een erg potent soortje, de lemon skunks zijn lang niet zo wit als de toppen van de kolossus, echt een knaller! Die harige is trouwens ook een kolossus, maar die is nog niet zo ver. De madshacks zijn verder erg harig idd Iemand enig idee hoe lang ze nog moeten? de lemon skunk (de grootste) krijgt nu alleen nog afgezuurd water
--------------------
|
|
|
|
|
|
|
|
20 Aug 2011, 10:00
|

Kind aan huis lid

Groep: Members
Sinds: 3 November 2009
Van: lotje getikt
Lid Nr.: 24262

|
oooh dat word wel lekker roken nog voor een 400watter tog.. kunnen nog rustig een weekje voeding hebben zou nog wel 3 weekjes laten staan.. pas omhalen als de laatse adem er uit is en ze geen dorst meer hebben
--------------------
Brandnetel Kwekert
|
|
|
|
|
|
|
  |
|