Misschien dat jullie het al wisten maar Ert heeft het genoegen om de nieuweSun Pulse Metal Halide lampen te gaan testen.
Is wel lachen als je de lamp ziet want het is eens wat anders als normaal(voor ert dan he)de
HPS peer.
Ik Heb bij de eerste tent die ik al had, nog een tentje genomen. Daar komt gewoon de zelfde opzet in te hangen als in de oude tent.760m3 buis
afzuiger met 4standen buisafzuiger 500m3 carbon filtertje. Wel heb ik de 1e tent veranderd, ik heb de
aarde bak en de planten die er in stonden verwijderd(RIP).De nieuwe opzet ik 9x 18l
potten met daar in de,GoldLabel mix.
Ik ga dus nogal wat nieuwe dingen uit proberen, ook voor ert.
Nu even over de Lampen.
Het zijn al hele mooie dingen om te zien, helemaal als ze branden.
Ik ben verwend met de kleuren 3K/4K/6,4K/10K. Je zou uit
zaad helemaal kunnen beginnen met 4, dit is echt voor de baby fase, als ze net boven de
grond zijn. Met
stekken zou je 3 al over kunnen slaan, voorzover ik weet. Voor deze lampen heb je echt een E,VSA nodig, of anders om wat je er zelf van wil maken.
Het eerste verschil wat ik kan zien aan het verschil met tussen de gewone lampen die we gebruiken en de Pulse,is het al bij het opstarten.Ik was al begonnen met de E,vsa en een dual spectrum lamp, deze lamp is in de Evsa in een keer op kleur als die aan gaat, nog niet op sterkte ,maar de ont lading is gewoon Poef en aan. De pulse daan in tegen gaat gewoon weer rustig van start zoals we gewend zijn.
Ik heb er zo een gedachte bij dat dat toch beter is voor de levens duur van je lamp.Komt nu wel goed uit want de prijzen van de Pulse is ruim het dubbele van wat we gewend zijn.
Zelf vind ik de Pulse een hele heldere en veel zachter
licht brengen als de
HPS.

Laat ie nou toch passen in de diamond

De nieuwe tent