Hieronder een zo duidelijk mogelijk verslag van de Space Chocomelk dag:
[09:00] - Mijn vriendin maakt me wakker om te zeggen dat ze naar haar volleybaltoernooi gaat
[09:30] - Uit bed
[10:00] - Boodschappen e.d. gedaan
[12:00] - Heb nu alles voor de dag geregeld en heb voor de rest geen verplichtingen meer, tot nu toe alleen een kaasbroodje gegeten
[12:10] - Helft van de chocomelk verdunt (was erg ingedikt) en opgedronken. Smaak is niet echt lekker, sterke wietsmaak. Tinteling in de mond en wat scherp in de keel
[12:30] - Begin lichtelijk effect te voelen, beetje rondhangen en tv kijken
[13:00] - Op dit moment ongeveer net zo stoned al met de verdamper (MFLB)
[13:20] - Behoorlijk rode ogen
[13:30] - Op dit moment heel erg stoned, redelijk paranoia en erg ongemakkelijk. Begin te beseffen dat ik wat te veel tot me heb genomen. Probeer mezelf wat op te hypen met muziek e.d. maar het mag niet baten.
[14:00] - Besluit om wat suikerwater en 2 Vit-C bruistabletten te nemen, even op bed gaan liggen
[14:20] - Begin me al wat beter te voelen
[16:00] - Vriendin komt thuis van volleybal, ze legt een deken over me en ik val in slaap
[19:30] - Word wakker met hongergevoel. Pak de wok en maak wat groente wraps met gegrilde paprika en thaise wokgroenten. Nog steeds stoned
[21:00] - Word weer wat helder, nog wel steeds vaag in de kop
[22:30] - Stap achter de pc om dit verslag te maken. Nog wel wat vaag maar voel me alweer redelijke de ouwe
Al met al een behoorlijk heftige ervaring dus. Ik had wel verwacht dat dit beter zou werken als cake, maar dat ik er zo'n effect van zou hebben had ik ook niet verwacht. Maar goed dat ik niet gelijk het hele glas heb opgedronken zoals m'n vriendin adviseerde
Ga het een keertje weer proberen, volgende keer neem ik met een eetlepel genoegen