Hey beste mede-kwekers!
Na enkele maanden onderzoek is het eindelijk zover...
Het is tijd om me voor te bereiden op de
Guerilla kweek van 2013.

Veel van jullie zullen mij waarschijnlijk niet kennen aangezien ik niet echt veel heb gepost op het forum, ook al bezoek ik het wel elke dag.
Ik heb me voornamelijk bezig gehouden met onderzoek te verrichten naar hoe ik de beste omstandigheden kan creëren voor de plantjes, wat de beste
voeding is, op welke manier ik ze ga onderhouden, etc...
Het plan is om 50-100 zaadjes te kopen die bestaan uit 10-15 verschillende soorten.
Deze zal ik grotendeels zelf onderhouden maar omdat een vriend van me ook een paar plantjes wilt zal deze zich waarschijnlijk ook ontfermen over de schoonheden.
We gaan per spot op andere
grond kweken en zien in welke dat de plantjes het beste zullen
groeien zodat we hier de volgende jaren rekening mee kunnen houden.
Ik ben de laatste maanden reeds gaan zoeken naar verschillende geschikte spots en ik blijf er steeds betere vinden.
Maar het zoeken naar spots de voorbije week heeft zeker en vast resultaat geleverd.
Het lijkt erop dat ik de perfecte plek heb gevonden om mijn toekomstige schoonheden in weg te zetten.
Ik ben op een periode van 6 maanden circa 5 keer een kijkje gaan nemen naar de spot, en zowel in de lente/zomer/herfst lijkt de spot genoeg zonlicht te krijgen.
De spot bevindt zich in een bos, omsingeld door een beek (een waar je niet zomaar even over springt).
De komende weken zal ik me dus waarschijnlijk nog bezighouden met het zoeken naar eventuele extra spots die iets verder zijn verwijderd van de andere spot om het risico op rippen/ruimen te minimaliseren.
Over een goede maand zal ik beginnen met het nodige materiaal zoals voedingsstoffen,
grond, koperen ringen,
Ph-meter, etc... aan te schaffen.
De zaadjes zullen worden besteld in januari omdat we er nog niet uit zijn welke soortjes we juist gaan nemen.
Foto's van de spot komen er spoedig aan.
Als je nog vragen/tips hebt, stel ze gerust!