Heey
Guerilla warriors en meelezers
ik heb met dit jaar ook aan het
guerilla avontuur gewaagd op de
klei. (waar het nu veels te nat is)
begin juni zijn de meeste soortjes naar locatie gebracht.
Het ziet er niet allemaal diepgroen & pikobello uit.. maar ik hoop er toch wat lekkers vanaf te halen eindje zomer
Alle planten hebben
geslacht laten zien en staan te
bloeien, op 4 special Queens en 1 Shackzilla na.
De gaten zijn opgewaardeerd met
kalk, universele
potgrond en
humusNu in de
bloei gebruik ik Dcm organische meststof voor fruit en klein fruit NPK 4-7-12 + 2 MgO
100%
organisch, toegelaten voor gebruik in de biologische land- en tuinbouw
Hiervan heb ik vorige x 1 kg over 22 planten verdeeld
binnenkort nog wat bijstrooien want veel ladys zijn aan de lichte kant qua kleur. vinden jullie niet?
Royal Dane x Henkie

Deze Ndb x Heribei kwam boven de netels uit, dus heb ik (te?) flink omlaag geknakt. ik hoop dat ze snel terug groeid want ze hangt wel erg laag bij de
grond nu, misschien wel iets te lomp doorgeknakt?
ze hebben ook veel last van
slakken gehad en dat is te zien helaas
bestrijden doe ik met bayer slakkenkorrels en ingegraven halve literblikken bier met een dakje erboven. En dan nog gaan ze regelmatig op de planten een slakkenfeestje vieren

De geknakte NDB x Heribei's een klein plantje waarvan ik de naam vergeten ben

Lebanese

knak geweld

rd x leb

8 stuks ADH47 x Autohaze sea of green, had geen zin om voor elk plantje een gat te graven dus heb ze allemaal maar in 1 kuil gedumpt,

staan nu week of 3-4 in de
bloei

ff spieken onder het rokje, de bladeren waren onderin helemaal geel geworden dus heb al het geel blad verwijderd en toen kregen ze kale beentjes

Wat lebanese

Thuis aangekomen gingen we ff bij deze kleine Adh47 x Auto haze kijken. Die stond paar weken geleden ook op
guerilla maar werd helemaal geel en had bijna geen bladeren meer zodat ik maar besloten heb haar mee naar huis te nemen

Nu is het tijd voor een jointje met paarse Jackberry

volgende x zal ik foto's maken van de special queens