tsjaa als ik hier de rits moet neer zetten met wie ik geruild heb ben ik nog wel ff bezig kan uit eigen ervaring bij zeggen dat zo'n 99% deugt !!!! altijd eignelijk bij mij wel goed gegaan heb alleen ooit is vogelzaad mogen ontvangen maar die naam noem ik maar niet meer, hij zal er wel van geleerd hebben.
maar zo is het altijd er is er 1tje bij die het voor de rest verkloot, inporincipe ruil ik ook nietm eer zo snel van die normale strains met nieuwelingen omdat dat nogal voor de handliggende namen zijn die iedereen wel kan verzinnen, dat soort
zaden ruil ik wel met bekend.
verder laat ik altijd eerst en nieuweling na mij opsturen en dan stuur ikwat terug !!!
ik meot wel zegguh dat opsturen en onthouden szlechte eigenschappen zijn ik stel het graag uit tot ik een pakket heb einde van de week of ik er tog in de buurt moet zijn.
wat ik hier op het forum een veel groter probleem vind is hoe sommige
zaden opsturen ( helaas ik kan soms ook neit anders als zondags alles dicht is en buisjes kan halen bij de praxis ). ik heb het almet bepaalde mensne op het forum gehad en ga daarom ook ( hoop ik ) op korte termijn maar is een subtopic aanmaken want kapotte
zaden zijn voor beide partijen niet leuk

.
denk ook niet dat het overgrote gros hier de boel met opzet belazerd maar eerder vergeetachtig is / lui gheghe

daarbij is elkaar belazeren dom je heb namelijk je adres ook afgegeven en aangezien er hier heel wat zijn die thuis kweken met ene simpel hokkie is het gewoo niet slim om dat risico te nemen!!!!!
greetzzz masteryero
ps: uitzonderingen daargelaten ( verzenden na belgie gaat bij mij altijd

koop altidj zo'n first priority zegel of hoe dat ook heet binnen drie dagen daar zolang er geen weekend tussen zit !!! ff afkloppen

) en leuk om te weten hoe de meeste gelukkig aan me denken