De ouders van deze kf heb ik beiden eigenhandig kunnen selecteren en hebben een enorme grote indruk op me achter gelaten.Killing Fields is van het begin af aan al een goed verkopende soort en heb dan ook zeer mijn ogen en neus open gehouden bij het zien van bloeiende KF en verkruimeld in mijn joint.
Ik ben een aantal feno's tegen gekomen waar ik spontaan verliefd op werd en deze zitten dan ook in mijn geheugen gegrifd,hier is de zoektocht dan ook naar.
Aangezien mijn rechterhand zelf de KF
zaden heeft gemaakt was hij ook zo gek om uit de komplete batch al een eerste selectie te doen,dit zijn
zaden welke op een of andere manier uitblonken.Tevens heeft hij ze op formaat gerangschikt omdat hij nieuwschierig is of het formaat
zaad overeenkomt met een bepaald feno-type plant.

Voor we de
zaden in de pitpot doen even deze inwateren met
water met bacto en yuca

Toen de plugjes waren ingewaterd hebben we de
zaden bovenop de openingen gelegd.Een ster- schroevedraaier met een tay rep om de diepte te bepalen zodat elk
zaadje even diep verdwijnt.

Even de
seramis inwateren zodat de vochtigheid niet snel te laag komt.

Pitpots op de
seramis,kappie erop en gaan met die banaan
264 stuks

De kast waar de zaailingen in komen te staan is voorzien van 10x58
watt tl om een optimaal gelijkmatige verspreiding te krijgen.Bij het
ontkiemen zullen er maar 2 branden,wanneer de zaailingen in potjes komen te staan zullen ze allemaal aan gaan om deze rappe groeiers een beetje in de hand te houden.
Tegen verbranding en het optimaal benutten van het
licht is er een strak net gespannen zodat de bladeren niet tegen de buisen zelf kunnen
groeien.

De
man welke deze selectie gaat uitvoeren loopt al mee sinds mijn begin periode en mag hem mn beste vriend noemen.Een
man welke groen in zijn bloed heeft en geniale oplossingen kan bedenken.
Ik ben benieuw wat hij met de KF kan uitspoken dit zijn hardleerse dame's welke wel een stevig zweepje nodig hebben
Ik zal deze selectie wekelijks updaten
Here we go again
greetz sannie