De geschiedenis van deze zaadjes gaan alweer een jaar of 2 terug en is begonnen met de
S.m.M selectie.Uit deze selectie kwamen 2 planten waar ik mee verder ben gegaan nl: The One en de Blue berry
Indica.De
man welke uit dezelfde selectie kwam zorgde ervoor dat in beide crosses de bananen omhoog kwamen met welbekend gevolg.De Killing Fields en de jackberry welke uit deze ouders zijn ontstaan hebben zich wel bewezen en hebben hun eigen plek zeer verdiend.En toch zat het meteen al dwars dat wat ik wou bereiken met een the one F2 en BBI F2 niet gelukt is en ben toen direct op zoek gegaan naar een vervangende vader welke zoveel mogelijk aansluitende postieve kenmerken heeft als the one.dez zoektocht heeft toch wel een anderhalf haar geduurd en heb nu de
man gevonden waar ik naar op zoek was nl: Blue Kronic (blue moonshine x Killer queen).Deze
man heb ik vorig jaar geselecteerd en direct een aantal crosses mee gemaakt om een indruk te krijgen.Nu bijna een jaar verder vond ik het tijd om deze
man in te zetten op een aantal absolute toppertjes van me nl: The one-Killa Kush-Killing Fields-jackberry en Shack F2.Deze 5 crosses zijn bestoven in
De ultieme bestuivingen en deze
zaden worden dan ook beschreven in deze topic.
De grootste focus bij mij ligt vooral in The One x Blue Kronic waar ik erg hoge verwachtingen van heb,maar ik ga deze ronde 5 soorten zetten in een wat groter aantal als dat jullie van me gewend zijn en dit omdat ik met meer planten een betere indruk kan gaan krijgen van de soorten.Van de 5 BK crosses ga ik 3 soorten neerzetten en elke soort krijgt 90 liter
aarde tot hun beschikking.In een van de 90 liter kuipen ga ik ook voor de fun 2 soortjes zetten waar ik gewoon erg nieuwschierig naar ben en welke in snelheid en indruk passen bij de andere soortjes.
Here we go
Zoals altijd gebruiken we voor de beste ontkieming de pitpots en bacto en gebruik ik hier als extra ook graag een beetje yuca om het
water wat meer "vloeibaar" te maken.De
bacterien voeg ik toe als natuurlijke weertsand om niet genode gasten buiten de deur te houden en tevens zitten er een aantal positieve micro organismes en zuren verwerkt welke het ontkiemeings proces bevorderen.

De
zaden ben ik momenteel aan het
oogsten en deze heb ik dan ook al een weekje eerder ge-oogst om nu alvast aan de gang te kunnen.Ze zijn nog wel erg vers maar ik verwacht niet dat dit de pret zal gaan drukken
The One F1 X BK

Jackberry X BK

Killa Kush X BK

Smackberry (blueberry
indica x heijuana)

Anesthesia

Na alle pitpots stevig ingewaterd te hebben met de oplossing als hierboven beschreven is het de hoogste tijd om de
zaden de pitpots in te duwen voor een mm of 5-10.Gebruik wel lauw tot warm
water om de boel mee in te wateren anders schrikken de zaadjes
Dekseltje erop en op een cm of 50 hangt een 250 wat
HPI om de boel lekker warm te houden,als verlichting is het lichtelijk overdreven maar de lamp die brand toch al
Het uiteindelijk doel van deze ronde is eindelijk weer eens een bak vol
toppen zonder
zaad 
want de voorraad rookwaar moet weer aangevuld gaan worden en deze ronde is dan ook en om te kijken wat deze soortjes kunnen en om mezelf weer een periode te voorzien van zalig rookwaar
Eens kijken of de
zaden een beetje tegelijk willen
ontkiemen
greetz sannie