De eerste keer dat ik kweekte had ik zaadjes gekregen van een vriend die mij overhaalde het foute pad op te gaan, bedankt daarvoor... Herinner je moeder er nog eens daar aan...
Goed, mij was verteld deze tussen keukenpapiertjes te
ontkiemen, dat ging prima 95% ontkiemde... Een klein probleem was dat ik niet wist hoe ik ze moest planten, althans dat was mij niet verteld. Ik dacht dat dat witte pennetje dat er uit kwam een plantje was, ik had wel eens planten gezien die in het donker groeiden, die worden ook wit vanwege afwezig
chlorofyl, dus ik dacht dat het worteltje een plantje was... Zodoende staken er bij mij 25 witte plantjes boven mijn tuincentrum
aarde uit... Nadat deze vriend bij mij op bezoek was stonden er 25 omgedraaide zaadjes in de
aarde, deze hebben het allemaal gehaald onder mijn 20W bureaulamp, daarna zijn ze naar buiten gegaan... Best lekker van gerookt...
Ook heb ik bij wijze van test een keer witte vlieg in de
groei proberen te bestrijden met bleekwater, het was een testje waarbij ik vrij onzeker was over het resultaat... Maar dat had ik niet moeten zijn, bleekwater is slechter voor de planten dan witte vlieg...
Ook heb ik deze zomer een
herijuana man aangezien voor een
herijuana vrouw... Ik heb deze gesekst met een
stek waarbij ik echt geen vergissing gemaakt heb, ik heb een miniscuul wit haartje gezien, toen is de
stek gestorven... We zullen nooit weten of ik toch een fout gemaakt heb of dat het een vage natuurwet is...
Ik heb ook nog een keer een gram of 10
hasjolie over laten koken toen ik te lang weg was van het kookplaatje, resultaat,
hasjolie op de muur naast het bloed uit een eerder ongelukje...
Bij dit alles heb ik foto's...
Kees.